Kenangan Belajar di UTM ( Forecast 2007 )

 



Antara kenangan yang masih lagi diingati adalah semasa belajar di UTM Skudai, Johor pada tahun 2007 selepas SPM. Alhamdulilah diberikan rezeki oleh MARA untuk menyambung belajar sejurus selesai tamat SPM. Dalam masa 2 minggu selepas SPM, diberi peluang untuk menjejakkan kaki di salah sebuah univerisit yang menjadi impian aku semasa kecil. Dengan nama Universiti Teknologi Malaysia, ia menjadi ingatan kepada aku semasa zaman sekolah kerana ia adalah salah sebuah univeristi yang banyak melahirkan tokoh-tokoh koporat dan juga jurutera-jurutera di Malaysia. Disebabkan itu jugaklah, apabila mendapat tawaran melanjutkan ke sini, dibawah satu program tajaan MARA, Forecast SPM, terus aku bersetuju untuk datang ke sini. 

Banyak perkara yang aku belajar disini, dan ia menjadi memori di dalam ingatan. Ada beberapa cerita lucu yang mungkin aku akan ceritakan pada post akan datang dalam Tag ?Kenangan UTM"

Terdapat beberapa gambar kenangan yang aku ambil semasa berada disini pada tahun 2007. 

































Comments

Popular posts from this blog

Step-step apabila ingin berhenti kerja

Pos Laju hantar barang ke orang yang salah ( Delivered but not received )