Permohonan untuk ikuti INSEP di Tati Universiti

Asalamualaikum semua.

Bila baca surat khabar Sinar Harian, tiba-tiba tersedar satu iklan yang menarik perhatian aku. INSEP atau dikenali sebagai Industrial Skills Enhacement Programme untuk pemegang diploma atau Ijazah. Bila dah tengok iklan tu, terus berminat nak ikuti kursus ini, lebih-lebih lagi kursus CAD/CAM application ada untuk program ni.  

Keratan iklan INSEP
Jadi terus hantar e-mel ke alamat tertera beserta butir-butir diri.. Harap terpilih untuk mengikuti program ni. Rasa nak kembali menuntut ilmu pulak untuk mencari angin baru..

Semoga aku terpilih.. InsyAllah... 

Comments

  1. Salam, encik.saya silent reader blog encik.terima kasih atas informasi pengalaman encik.saya berminat untuk join program ini di tatiuc. bagaimana untuk memohon dan berapa lama prmohonan diproses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh je nak join. Just pilih la kursus yang rasa berminat tuk join. Sebab,kursus INSEP ni dibiayai oleh PTPK, di bawah skim kemahiran kerajaan. Jadi percuma je. Tak perlu bayar pape, dan setiap bulan dapat elaun RM500 sepanjang kursus berlansung.

      Kalu nak join kursus kat TATI ni, boleh hubungi Cik Lisa di talian 09-860 1210 (Waktu pejabat). Dia ni yang uruskan urusan pengambilan pelajar. Boleh tanya dia kursus yang available untuk bulan akan datang yang boleh diikuti dan bagi details butiran diri. . Sebab pengambilan pelajar setiap kursus berbeza, macam kursus INSEP yang saya amik ni start bulan 4, ada kursus CAD/CAM start bulan 6.

      Proses permohonan tak lama. Sekejap je. Macam saya, seminggu je diorang telefon. Then, dah dapat offer. .. :)

      Delete
    2. Terima kasih. Diharap kursus CAD/CAM masih lg dibuka.Doakan saya :)

      Delete
    3. Kursus tu masih dibuka.. saya baru post ttg kursus cad/cam application diblog ni.. Hope you interested... :)

      Delete
  2. tahun ni masih belum ad khursus insep ke kt tati.. nk mohon camne ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba hubungi Cik Lisa penyelarasan insep di tati. No phone, 09-8601210. Dia akan terangkan cara nak mohon kursus disitu. Selalunya melalui Emel.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Step-step apabila ingin berhenti kerja

Pos Laju hantar barang ke orang yang salah ( Delivered but not received )