Rice Wrap KFC : errmmrmm


Dah lama teringin nak makan hidangan Rice Wrap ni. Ye la, sejak iklan kat tv la, aku jadi teringin nak makan benda ni. Bagi aku, kalau hidangan yang disediakan KFC mesti sedap. Jadi hari ni aku terus ke cawangan KFC.


Bila kita tengok gambar kat atas tu, nampak menarik kan. Dengan nasi dan ayam yang digulung dengan roti pita..Siap nampak ada cheese lagi kat sini.. 

Suasana makan sini, memang aman je, tak de la ramai pengunjung. Kebanyakkan take away je. 





Ini la hidangan yang aku order. Rice wrap set. Harga untuk hidangan ini hanya RM7.80.  Minuman disertakan sekali dan aku pilih mountain dew kali ini.  Yang aku suka dengan KFC ni, ada 3 jenis sos yang kita boleh ambil iaitu sos tomato, cili dan thai cili. Kalau diberi mayonis sekali kan bagus. .


Rice wrap ni, nampak menarik dengan cara bungkusan dia. Bila makan, ermm..... kira boleh tahan la.. Kira tak sedap sangat, rasa pun boleh la. Sedapnya pun masa makan ayam yang ada dalam rice wrap tu. Nasi dia pun kurang sikit, dan sayuran yang ada dalam tu adalah tomato dan timun.Itu je. Ini mungkin kali terakhir aku makan rice wrap. Sebab rasa kurang best la... Lebih baik makan Nasi Kandar je.

Bagi aku, kalau ada sesiapa nak cuba makan rice wrap, aku galakkan korang makan je burger zinger burger, sebab itu lagi sedap. Yang rice wrap ni, ayam yang ada dalam tu, kecik je, kira tak puas makan. Tapi kenyang la bagi aku. Apapun teruskan inovasi ye KFC. Cuma harap, buat la hidangan yang betul-betul sedap sebelum iklan........kecewa kerana hidangan tak seperti dalam iklan......... Apapun support bisnes kepunyaan Johor Corp ni..hehe...

Comments

Popular posts from this blog

Step-step apabila ingin berhenti kerja

Pos Laju hantar barang ke orang yang salah ( Delivered but not received )